July 31, 2012

The BUKBAR of Singgalang Newspaper Junior-Writers-and-Reporters Crew

     Hello everyone. I'm so sorry for late [lagi-lagi] updating this blog. I was kidnapped by Professor Dumbledore and Minerva McGonagall in order to teach me how to kill Lord Voldemort's child. LOL :))) Noo noo. Just a joke. You must be boring reading this reason but that's the fact: I was busy. alsways busy. I got many activities. And When I didn't, I always love to sleep. hehehe [peace].

     Back to the blogpost. Some days ago, I attended a meeting in Singgalang Junior Crew. As usual [Yang rajin baca blog ini pasti tau. hehe], we discuss many things like themes, redactionals, info, etc for the next edition of our pages in Singgalang Newspaper. And because of that day was still in the fasting month, we visited "Ayam Tulang Lunak Hayam Wuruk" resto for 'Bukbar' [buka bareng] after the meeting. So much fun!


 The talented junior writers and reporters.
I'm the oldest! They sometimes call me 'sesepuh'.
Makes me like 90 years old, eventhough actually I'm 19.

Our Boss, Bang Eriandi. He's a super friendly senior Reporter.

 Gantengnya semena-mena..
Oooops! Hahaha [Dikeroyok pembaca] *kabur*

Photos by Wanda and Putra.

     Eventhough I couldn't write articles in our pages on Newspaper anymore (only junior high school student allowed), I'm so happy being part of this crew (boss's assistant, maybe.  hehe). All members are friendly, kind (they gave me surprise in my birthday, remember?), and younger of course. LOL. But I think that's not a problem because I'm childish. Match! hahaha :D

See you in the next post!
Toowhit Toowhoo!

31 comments:

  1. Sungguh suatu yg menyenangkan ya gan...pasti jadi kenangan yg sangat ta terlupakan di bulan ramadhan ini

    ReplyDelete
  2. itu disponsori oleh teh botol sosro ya? hehe

    ReplyDelete
  3. asik banget yaaa semua crew-nya nyatu banget gitu kayaknya..

    ReplyDelete
  4. wwaaah indahnya kebersamaan \^0^/

    ReplyDelete
  5. Apapun makanannya, minumnya ... ahahaha :D

    Lucca Yoga

    ReplyDelete
  6. apapun makannya... minumnya teh botol sosro :D

    ReplyDelete
  7. look like you had so muchc fun. happy fasting ya aul.. (:

    xxo

    ReplyDelete
  8. huehehehe... ganteng yang semena-mena itu seperti itu kang iia..?!?! :p

    ReplyDelete
  9. Cie yang sepuuuuh..... :P

    how greaaat.... fasting-break at the luxurious place like that.... yo're so lucky.... -_-

    ReplyDelete
  10. sudah lama tidak makan di restaurant itu... ayam lunak enak tuh.... salam kenal ya...

    ReplyDelete
  11. waaaaah thank you so much.
    kamu masih inget blogku yang dulu.
    sekarang muncul baru dengan konsep baru,
    setelah hampir 2 tahun vakum.

    aku terharu kamu inget karyaku yang ikan duyung itu. :')

    ReplyDelete
  12. aul .. :D
    jadi ngiri >.<

    psstt : kalau info nya banyak jgn dtmbah 's' yaa :)
    info trmsuk uncountable noun
    *maafmengkritikmelulu*

    ReplyDelete
  13. AAAAAAAAAAAA curang! uda bikin updatean duluan >.<

    ReplyDelete
  14. asek dah ..
    enak ye buka puasanya ..
    sukses juga Bro buat pagesnya di Singgalang newspaper .. kalo kurang anggota bisa hubungi gue :P

    ReplyDelete
  15. wuiiiiiw mantap kak bukber :D ayam tulang lunak enak tuh *jadi pengen*

    ReplyDelete
  16. Semoga puasanya lancar terus, ya!

    ReplyDelete
  17. seems so fun :D and happy (very very) belated birthday kak :D hebat juga tanggal ultah blog sama ultah kk sama haha :D sukses selalu (y)

    http://dindaloysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. In tasikmalaya we call it bukber = buka bersama,,,haha

    ReplyDelete
  19. Halo, Mas Sesepuh :D
    Ayamnya enak, tuh, bagi napa, Sep :)
    Enak, ya, gabung di forum beginian..
    Pengen juga, deh >.<
    Moga di tempat perantauan ada juga :)

    ReplyDelete
  20. oooh, koran singgalang...

    Pengen jd wartawan/reporter amatiran... :p

    ReplyDelete
  21. gantengnya semena-mena ? gantengan ayamnya sih itu mah -____-

    ReplyDelete

Thanks for dropping by!
Leave some comments here if you want. Use your gmail or blogger or google account to comment. If you do not have one, choose Name/URL.

For private comments or questions just shot me email to Aulhowler@yahoo.com

Thank you :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...