September 09, 2012

Officially Back. Hossh.. Hossh..

source
     Tootwhit Toowhoo!! Hello everyone. Finally a half of my busyness began to reduce. Kesibukan saya mulai berkurang! Hosh.. hosh... Syukurlah. Sebagai anggota dari BEM dan Organisasi lainnya, ada banyak sekali acara dan kegiatan kampus yang harus diselenggarakan. Maka beberapa hari ini waktu luang saya penuh dengan rapat. OMG. You don't know how tiring it was. I went to the campus in the morning and went home at night. I spent all break time for meeting. I lost my lunch time almost everyday. And I didn't have blogging time. [crying]

source
       Let's forget it

     Now, I can breath a little longer. I already finish a half of my assignments as a member of BEM and other organizations. Some events/programs for students already held. Huuuffttt.... I get my break time and blogging time again! [YEAH] I'm so sorry for not replying your comments in the last 2 posts. I think I'll do it now. NOW. So, don't be angry, okay??? hehehe...
[^_^]v

source source
     Now, I'm trying to maximize my free time. It's a short time, actually. But no problem. A little is better than nothing, right? Umm... First, I think I should reply your comments and visit your blogs back. Then, I'll clean my bedroom [again]. Kamar saya nggak pernah bisa bersih kalau sudah terabaikan. Walaupun cuma beberapa hari. hehe.. And... some relaxation for refreshing my mind, perhaps...

source
See you in the next post!
Toowhit Toowhoo!!
~[u,u]~

22 comments:

  1. wah hos hos..jadi ikut terengah2 membacanya. hehee.

    ReplyDelete
  2. oo, aku kira elang, ternyata burung hantu ya?
    udah nggak sibuk lagi ya? rumahku kotor, bisa membersihkan rumahku? nganggur kan? hehe

    ReplyDelete
  3. I was wondering where do you get those owl picture, owl ? :D

    ReplyDelete
  4. wah aktivis kampus nih, semangat gan :) abaikan rasa lelahmu dan tantang duniamu. banyak hal yang akan engkau dapat dalam lingkungan kampus.
    oh ya aul, boleh minta tolong link exchange punyaku yang sebelumnya cuma http://banyaknama.com, bisa kamu ganti menjadi http://www.banyaknama.com?
    makasih :)

    best regard,
    Akhy

    ReplyDelete
  5. welcome back then... burung siapa tuh main semprot aja... hehehehe

    ReplyDelete
  6. oh wow whatever you're through just be sure you don;t overdo, sukses ya!
    the owls look so cute!

    ReplyDelete
  7. waduh gua juga sebagai mahasiswa baru jadi takut nanti gua ga bisa ngeblog lagi terus blog gua terlantar hiks. semangat bang! :D

    ReplyDelete
  8. wah bener juga bang , jadi harus rajin ngeblog iia , dari pada terlantar kaya gitu :)
    Simak Tantangan Kreatif Blogger Berhadiah Mingguan & Grandprize Android

    ReplyDelete
  9. Wah.. ini cerita saya juga nih bang.. selama jadi maba sibuuuk banget.. ampe pergi pagi pulang malam, makan keteteran, no blogging time.. aaarghh skarang sya sudah mrasakn itu.. pdahal dlu saya masih ketawa-ketiwi pas masih sma.. T_T maafkan saya ya bang.. Semangaaaattt :D

    ReplyDelete
  10. kangen juga saat2 sibuk jadi BEM dulu .__.
    nikmatilah kesibukan itu, soalnya yg kayak gitu gada di dunia kerja .___.

    ReplyDelete
  11. Aul, don't force urself ...I think all of us knowing that u r really busy sometimes-just like us too. And everyone have their own time to manage as well as possible :)

    wish u have a good time to relaxing ur mind also ur body :P

    ReplyDelete
  12. thankyou so much Aul. km pake BB gak?

    ReplyDelete
  13. hahahhaa so now the owl's taking some shower finally huh?

    ReplyDelete
  14. Wah cool banget lah :)
    Aktif banget ya kamu hihi!

    ReplyDelete
  15. dulu aku punya priharaan burung hantu sampai burung elang, sakarang dah pada mati

    ReplyDelete

Thanks for dropping by!
Leave some comments here if you want. Use your gmail or blogger or google account to comment. If you do not have one, choose Name/URL.

For private comments or questions just shot me email to Aulhowler@yahoo.com

Thank you :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...