August 04, 2016

Style : High School Reunion!

Reunion with my first classmates of first year in high school, 8 years ago
Temen-temen kelas satu SMA dulu waktu lagi unyu-unyu
Semoga di reuni berikutnya lebih rame ya guys!

What I wear :
Wearing Denim vest and navy boots from ZALORA Indonesia
Thank you Zalora!

View more photos on my fashion blog by clicking here

14 comments:

  1. itu pipinya harap dikondisikan :p
    ini anak kenapa gendutnya pipi doang ya

    ReplyDelete
  2. sekolah ane sering banget ngadain reunian,
    tapi ane ga pernah ikut,
    kenapa ya bawanya males bgt ?

    ReplyDelete
  3. Saya gak banyak mengikuti acara reuni, soalnya teman teman saya tanpa ada embel embel reuni juga biasanya emang udah pada ngumpul kalau momen2 lebaran di kampung.

    ReplyDelete
  4. wkwkwkwk kalau soal reunian sih banyak ya bang, tapi gak semuanya aku ikutin. Paling kalau temen deket banget baru reunian hehehe ^^

    ReplyDelete
  5. Very cool friendship. I'm so jealous of you, Ul.. you have such good friends. Well I hope your friendship lasts forever until you all get married and have cute kids lol :P

    ReplyDelete
  6. Semoga langgeng, eh semoga pertemanannya tetep awet ya bang :"D

    ReplyDelete

Thanks for dropping by!
Leave some comments here if you want. Use your gmail or blogger or google account to comment. If you do not have one, choose Name/URL.

For private comments or questions just shot me email to Aulhowler@yahoo.com

Thank you :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...